Marketingové služby e-commerce pro zaručený růst digitálního trhu

Jednou z nejdůležitějších marketingových služeb, které e-shop potřebuje, je SEO. Jedná se o postup optimalizace webových stránek tak, aby se lépe umisťovaly na stránkách výsledků vyhledávání SERP pro konkrétní klíčová slova. Podniky elektronického obchodování proto mohou využít své strategie SEO pro organickou návštěvnost – tedy pro ty, kteří na web narazí prostřednictvím vyhledávání v Googlu, aniž by potřebovali placenou reklamu.

Hlavní SEO pro e-shopy zahrnuje:

  • Optimalizace na stránce zahrnuje optimalizaci stránek produktů, stránek kategorií, meta popisů, názvů, obrázků a dokonce i struktury URL, aby byly webové stránky přívětivé pro vyhledávače.
  • Výzkum klíčových slov – určete vhodná klíčová slova, která by zákazníci na trhu hledali, a zahrňte je do obsahu.
  • Budování odkazů – Získání kvalitních odkazů z dobrých webových stránek, které pomohou zvýšit autoritu domény a hodnocení.

Dobrá strategie SEO například pomáhá firmám z oblasti elektronického obchodování získat mnohem vyšší pozice při vyhledávání relevantních produktů a přilákat tak kvalifikovanou návštěvnost.

Elektronické obchodování je jedním z hlavních stimulů, které dnes pohánějí globální podnikání.

Obsahový marketing

Marketing obsahu je další významnou marketingovou službou v oblasti e-commerce. Jde o vytváření a sdílení hodnotného, relevantního a konzistentního obsahu, který má přilákat a udržet si jasně definované publikum. V případě podniků elektronického obchodování může mít obsahový marketing mnoho podob, včetně:

  • Příspěvky na blogu: Psaní informativních článků, které odpovídají na dotazy zákazníků, poskytují užitečné tipy nebo upozorňují na vlastnosti produktu.
  • Videa: Vytvářejte demoverze produktů, výukové programy nebo videa ze zákulisí, která představí produkty a pomohou publiku navázat kontakt se značkou.
  • Infografika: Poskytněte vizuální obsah, který zjednoduší složité informace tak, aby si zákazník mohl prohlédnout a pochopit klíčové výhody produktu.
  • Obsah vytvářený uživateli: Vyzvěte zákazníky, aby se podělili o své zkušenosti s produktem prostřednictvím recenzí, referencí nebo příspěvků na sociálních sítích.

Kvalitní obsah buduje autoritu ve vašem oboru, což zlepšuje SEO a zároveň buduje komunitu příznivců značky.

Články ze stejné kategorie:

Přejít nahoru